Статьи

Професійний бренд та комунікації

Інструменти, які допоможуть знайти омріяну роботу

Немає сумнівів у тому, що успіх пошуку роботи залежить від створення і розвитку вашого професійного бренду. Це інструмент, який зрозумілою для роботодавця мовою пояснює ваші переваги, цінності та амбіції.

HeadHunter Україна разом із курсом соціальних комунікацій PRacticum розповідає, як створити професійний бренд та комунікувати так, щоб про вас дізналися, як про хорошого фахівця.

Щоб створити ефективний професійний образ, враховуємо наступне:

1. Відповідно до Mashable.com, «у ядрі вашого особистого бренду мають бути набуті навички, знання, досвід і професійні амбіції». Перші кроки полягають у тому, щоб встановити цілі і розробити план, який допоможе вам досягнути задуманого. Вся справа в тому, щоб відправити чітке повідомлення роботодавцям про те, що вони отримають, знайшовши вас.

2. Постійність. Ваш образ повинен бути послідовним та єдиним віртуально і в реальному житті. Постійність – риса, яку цінують роботодавці.

3. Креативність. Роботодавці потребують креативних людей. Сучасні технології дають безмежні можливості для прояву креативності. Створюйте своє портфоліо, намагаючись висловити в ньому свою індивідуальність. Детальніше про те, як створити професійне портфоліо, можна прочитати тут.

Кому потрібно створювати портфоліо?

4. Професійні фото. Аматорські фото рідко можуть вразити. Тому важливо мати в своєму портфоліо кілька якісних знімків, які позитивно впливатимуть на візуальну складову професійного бренду.

5. Особистий набір інструментів, що складається з добре продуманого резюме і супровідного листа. Обов'язково підкорегуйте їх для кожної вакансії на основі ключових слів опису роботи, необхідних якостей і характеру компанії.

Як скласти резюме: наші поради пошукачам

6. Активність у соціальних мережах – там роботодавці оцінюватимуть ваш професійний бренд та професіоналізм ще до зустрічі з вами. Найкращі для розвитку професійного бренду LinkedIn та Facebook. Ці інструменти допоможуть зробити вас більш помітними. Це один із способів позиціонувати себе як експерта. Для цього вам потрібно висвітлювати своє професійне життя та резюмувати досвід.

Про що розповість рекрутеру профіль у соціальних мережах

7. Комунікаційні навички – одна з найважливіших складових вашого бренду. Якщо ви хороший спеціаліст, але не можете себе презентувати, робота вашої мрії може не стати реальністю.

Комунікативна компетентність – інструмент досягнення результатів

Потрібно знати, коли потрібно слухати, а коли говорити. Добрі комунікатори так зміцнюють свій особистий бренд. Вони володіють сильним емоційним інтелектом і добирають правильні слова та використовують їх в потрібний момент.

5 soft-skills: які і де потрібні?

Попрактикуватися ваші навички та додати до свого резюме сильне навчання ви можете під час курсу з комунікацій соціально важливих тем Школи журналістики УКУ.

Запозичуйте навички спілкування у менеджерів з продажу

Доктор Роберт Б. Чалдині, автор бестселера «Психологія впливу», детально описує, як саме переконати покупців придбати щось, відкрито цього не пропонуючи. Ці принципи можна застосувати для співбесід та у кар’єрному розвитку. Ось два приклади тактики, які ви могли б використовувати, намагаючись бути переконливими. Обидві ці тактики включають як вербальну, так і невербальну комунікацію.

Тактика «продажу»

Клієнти набагато частіше говорять «так», якщо вони знають продавця і прихильні до нього. Часто для телевізійних рекламних роликів використовують знаменитостей, тому що споживачі люблять і «знають» їх.

Істинний ключ до того, щоб бути привабливим, це справді цікавитися іншою людиною. Коли ви проявляєте щирий інтерес і турботу про іншу людину, це робить вас більш привабливими. Бути хорошим слухачем - це не тільки мовчати. Йдеться про те, щоб почути думку іншої людини і відрефлексувати їй, проявити співчуття або запропонувати допомогу, якщо це необхідно. Кандидатами, яких вважають «топ талантами», є ті, які добре знають потреби, які висуває HR. Також хороші співробітники уважно слухають, щоб зрозуміти слабкі сторони боса.

Формуйте свій авторитет

Люди з більшою ймовірністю будуть «купувати» вас, якщо ви – авторитет. Його ви можете продемонструвати, наприклад, через соцмережі. Публікація постів і статей, які через ваш досвід допомагають іншим вирішувати проблеми і збирають велику аудиторію, – це поважний і професійний спосіб створити свій особистий бренд.

Умілий комунікатор використовує просту зрозумілу мову, щоб висловити свою точку зору. Стати відмінним комунікатором не означає бути просто красномовним, це означає відправляти потужне повідомлення, яке переконає слухача. Ця стратегія може поліпшити думку іншої людини про вас.

Чим впевненіші ви у спілкуванні, тим імовірніше, що ви проявите себе на співбесіді. Вам, можливо, складно говорити, тому що ви боїтеся, що ваші ідеї не сприймуть. Це тільки утримує вас від того, щоб вас помітили як новатора. Пропонуючи критичну точку зору на зустрічі, вище керівництво може побачити, на що ви здатні. Детальніше про те, як краще комунікувати на співбесіді, можна прочитати тут.

Якщо ви не окреслите свій професійний бренд, інші зроблять це за вас.

Все, що ви робите, підсилює або послаблює професійний бренд. Брендинг вимагає часу, зусиль і енергії. Інвестування вашої енергії у конкретні проекти, конференції, зустрічі може допомогти вам створити цілеспрямовану репутацію. Якщо ви цього не зробите, вас можуть визначити не тим, ким ви насправді є.

Вакансии дня

Комментарии